A vállalkozások számára nélkülözhetetlen a pontos adminisztráció. Egy vállalkozás könyvelése összetett feladat, mely többek között a következő részfeladatokból áll.
- Egyszeres és kettős könyvvezetés
- Kimenő és bejövő számlák könyvelése
- Bank, pénztár bizonylatok könyvelése
- Éves beszámoló elkészítése
- Adóbevallások elkészítése, társasági adó, áfa, eva, szja
- Elektronikus bevallások leadása
- Helyi adó bevallása
- Analitikus nyilvántartások vezetése, szállítók, vevők, tárgyi eszköz, pénztár
- Szigorú számadású nyomtatványok vezetése
- Számviteli politika és egyéb szabályzatok elkészítése
- Értesítés a befizetendő adók összegéről
- Év végi zárás, éves bevallások, mérleg elkészítése
- Visszamenőleges könyvelés készítése
- Bizonylatok átvétele havonta, vagy megegyezés szerint, ezzel egyidőben tájékoztatás a vállalkozás helyzetéről
- Ígény szerint helyszíni átvétel
- Hatóságok felé bejelentkezések, módosítások
- Időszaki könyvelés az adott időszakra.
Szolgáltatásunkkal ezeket a terheket levesszük a vállalkozó válláról. Így az általunk könyvelt vállalkozások vezetői kizárólag a saját feladataikra koncentrálhatnak.